Vi er utrolig glade for at byde velkommen til Klara Øskov Olesen som springunderviser i SMAF.

Klara er 20 år gammel og glæder sig til at lære heste og ryttere bedre at kende. “Jeg går meget op i at grundridningen er på plads, inden man springer større spring” fortæller Klara. Derfor vil undervisningen bestå af en blanding af både tekniske øvelser og banetræning. Klara har startet op til S* på sin gamle springpony Pete, som i øvrigt stadig lever i bedste velgående og har rundet 28 år. Derudover har Klara startet LA** på hest.

Vi byder Klara velkommen tilbage. Hun startede nemlig med at ride, da hun var 3 år gammel - og endda på SMAF eller HORK, som det hed dengang.

Undervisning (ca. 20 min. spring) kan købes for 150 kr. pr deltager pr gang. Undervisningen tilbydes ryttere med egen hest og i ferier kan der være mulighed for deltagelse for parter på elevhestene. Prisen forudsætter, at rytteren har facilitetskort og er medlem af SMAF. Springundervisning er onsdag i tidsrummet 16:00-20:00.

Skriv en besked til vores facebook Sportsrideklubben Mariagerfjord eller en mail til sportsrideklubbenmariagerfjord@gmail.com hvis du ønsker at vide mere til blive tilføjet til messengertråd med tilmelding til undervisning.

Springundervisning ved Klara Øskov Olesen